ETNA VW649RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW649RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Cornelis 10-11-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Goed en overzichtelijk apparaat. Prettige, simpele bediening en een schoon resultaat. Geluid is zeer beperkt ook in een open keuken.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Schone resultaten

Minpunten

• Maakt beperkt geluid

Officiele reactie van Atag 11-11-2022

Beste Cornelis,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

w*******@g******** 14-05-2022

Na 2 jaar stuk

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

De keuken hebben wij 2 jaar geleden gekocht bij de keukenstunter.
De garantie was verlengd naar 5 jaar via de Etna site, na 2 jaar was de deur opvanger aan 1 kant afgebroken waardoor de deur na het openen naar beneden viel. Aangemeld bij Etna die een monteur stuurde 10 km hier vandaan ,voorrijkosten 80€.
Garantie slaat dus eigenlijk helemaal nergens op.

Pluspunten

• Makkelijke instelling

Minpunten

• Deurvanger

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat uw vaatwasser een defect had na 2 jaar. In onze verlengde garantie periode, betaald u alleen de voorrijkosten en worden arbeidsloon en onderdeelkosten bij een technisch mankement vergoed.

Marijke Webcareteam ETNA

Cornelia van der Heide 27-02-2021

ETNA VW649RVS bevalt totaal niet

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Wasmachine is groot en rekken naar behoren. Lampje is aangenaam Er is echter een groot nadeel aan deze machine. De inlaat voor de spoelarmen wordt niet gefilterd en het water uit de machine wordt onder andere hierdoorheen gespoeld. Resultaat; elk stukje boerenkool, ui of andere kleine etensresten verstoppen de hele boel en de vaat is vaak niet schoon. An sich zou het nog te doen zijn als die spuitarmen nog uit elkaar konden, maar dit is niet het geval. Peuteren met een sate prikker of naald is zeer moeizaam, gootsteenontstopper helpt niks en zelfs met een compressor krijgen we t er niet helemaal uit. Afrader, we hebben spijt van deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Cornelia,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Het water wat door de inlaat word aangevoerd is schoon water. Wanneer de vaatwasser gaat wassen, zal het water worden rond gepompt door de vaatwasser. Zowel de zeven, filters, sproeiarmen dienen wel geregeld gereinigd te worden. Daarvoor willen we je ook verwijzen naar de handleiding. ( Het gebruik van gootsteenontstopper is alleen bedoeld voor een huisafvoer) Voor het reinigen en onderhoud van de vaatwasser verwijzen we je graag naar onderstaande link.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Marcelle 23-02-2021

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Fijne vaatwasser die doet wat ie moet doen
Goeie verdeling voor kopjes/borden/bestek
Mooie afwerking, bediening zit ín de deur ipv voorop
Diverse slimme programma's

Pluspunten

• Goede verdeling
  • Mooie afwerking
  • Diversiteit aan programma's

Minpunten

• Water geluid tijdens programma

Officiele reactie van Atag 24-02-2021

Beste Marcelle,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

fsf 04-08-2020

Goede vaatwasser voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Omdat onze oude vaatwasser na ruim tien jaar defect raakte op advies van de monteur deze vaatwasser gekocht. Prima vaatwasser voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• prijs
  • Geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 05-08-2020

Beste fsf,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de vaatwasser. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel plezier met de aankoop.

Officiele reactie van Atag 05-08-2020

Beste fsf,

Heel veel plezier met de aankoop.

Ellen 10-03-2020
  • Product gekregen

Stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Geluidsarme vaatwasser. Binnenverlichting ok.
Kopjesrek in bovenste korf en bestekbak in onderste korf niet echt handig.
Energiezuinig heeft ook een nadeel. In ons geval betekent dit dat het drogen van de vaat te wensen overlaat. Bestek in bestekbak niet goed droog, zo ook kunststof en metalen borden/pannen.

Pluspunten

• Verlichting
  • Geluidsarm
  • Eenvoudige bediening en programmakeuzes

Minpunten

• Vaat niet goed droog

Officiele reactie van Atag 16-03-2020

Beste Ellen,

Bedankt voor het delen van deze review. Helaas is er aan de indeling van de korf en of bestekmand niets te veranderen. Het gesloten laten de deur na afloop ( drogen met restwarmte) en de juiste dosering van spoelglansmiddel dragen bij aan het droog-resultaat. Mocht je toch nog vragen hebben neem eens een kijkje op onze website https://www.etna.nl/service/kennisbank/ ) of neem contact op met onze klantenservice
088-8821803

Met vriendelijke groet, Ursula

Danny 13-02-2020

prima vaatwasser, erg tevreden

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

gekocht omdat de vorige er mee was gestopt, deze doet zeker niet onder voor de pelgrim.
doet wat ie moet doen, stil en wast goed. lampje binnenin erg handig. wij zijn tevreden

Pluspunten

• lampje binnenin
  • glansspoel hoeveelheid te verstellen
  • stil

Minpunten

• bestekbakje niet ideaal

Officiele reactie van Atag 14-02-2020

Beste Danny,

Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat de vaatwasser zo bevalt.
Heel veel afwas-plezier!

José 04-02-2020

ruime vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Prima ruime vaatwasser met stevige lades waar veel in kan.
Ik was aangenaam verrast door de verlichting in de vaatwasser ;)
De bediening is eenvoudig en duidelijk.

Pluspunten

• ruim
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste José,

Dat is wat we graag lezen, bedankt voor het plaatsen van deze review. Ondanks dat het lampje een verrassing was, hoe handig is het! :-)
Veel afwas-plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Paul Vreeke 23-12-2019

En dat lampje hè....

Geschreven voor: ETNA VW649RVS

Een vaatwasser is een vaatwasser. Dit type heeft echter iets héél bijzonder extra's. Een lampje. zodat je goed in de vaatwasser kunt kijken. Verder kun je hem goed in een open keuken plaatsen, want je hoort hem haast niet. En wat tot slot ook wel fijn is, is dat de deur niet openspringt als de vaatwasser klaar is.

Pluspunten

• no nonsens
  • lampje
  • je hoort hem niet

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,
Bedankt voor deze leuke en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over deze vaatwasser met LED binnenverlichting.
Groet, Femke